Skip to main content

Kariéra u nás - volné pozice

Specialista ICT technologií - technik L3 a presales konzultant

Co Tě u nás čeká:

Našim hlavním cílem je poskytnout vždy kvalitní, nadstandardní a srozumitelné služby s důrazem na vzájemnou dlouhotrvající důvěru mezi námi a našimi obchodními partnery.

Proto tě u nás rozhodně nečeká do puntíku definovaná pravidla, ani vyladěné směrnice. Vidíme každého z nás a každého zákazníka jako individualitu a tak také přistupujeme k naší spolupráci. Denní náplň každého z nás je velmi různorodá, protože našim partnerům pomáháme s celým ICT prostředím, s částmi sítě, či jen s cloudovými službami.

Součástí Tvojí činnosti bude příprava, konfigurace a nasazení různých serverových platforem (Fujitsu, DELL), diskových polí a implementace virtualizačních platforem Vmware i Microsoft Hyper-V v rámci projektu. Konfigurace platforem, komunikace se zákazníkem a externími dodavateli.


Co čekáme od tebe:

  • VŠ nebo SŠ vzdělání v oboru IT (lze nahradit praxí – min. 6 let)
  • Analytické a kreativní myšlení
  • Návrh a následná obhajoba komplexně navrženého řešení na míru konkrétního zákazníka - vše v kooperaci s obchodním oddělením
  • Znalost systémů serverových stanic na administrátorské úrovni - různé verze OS a jejich programového vybavení
  • DNS, DHCP, AD, Clusters - zkušenosti podmínkou
  • Administrace serverů Windows v různých verzích
  • Administrace a správa vSAN
  • Administrace a správa Veeam B&R a principů zálohování
  • Administrace, konfigurace a správa služeb Microsoft Cloud (O365, D365, M365 a jiné)
  • Administrace emailových serverů, minimálně MS Exchange (on-premise, online), výhodou PostFix

Tvoje velká výhoda (není však podmínkou):

  • Administrace serverů Linux



Bez čeho se v týmu neobejdeš:

  • Znalost anglického jazyka - slovem i písmem
  • Řidičský průkaz sk. B, jsme na cestách po celé ČR a výjimečně také v Rakousku či na Slovensku



Co Ti nabízíme:

Zajímavou práci v mladém a rozvíjejícím se kolektivu s možností vlastního rozvoje a kreativity.
Téměř neomezené pracovní a platové možnosti - vše záleží na každém z nás.
Vlastní rozvržení pracovní náplně a času, včetně možnosti Home Office bez omezení.

Samozřejmostí je mobilní telefon dle výběru, výkonný notebook, dobře vybavené "vlastní" služební vozidlo, stravné a hlavně vstřícný přístup.

Kanceláře máme nyní v Brně, Mikulově nebo Českých Budějovicích, ale hlavním centrem všeho je Brno.



Termín nástupu:

Ihned nebo dle dohody

Aktivní kolega do L2 týmu

Co Tě u nás čeká:

Našim hlavním cílem je poskytnout vždy kvalitní, nadstandardní a srozumitelné služby s důrazem na vzájemnou dlouhotrvající důvěru mezi námi a našimi obchodními partnery.

Proto tě u nás rozhodně nečeká do puntíku definovaná pravidla, ani vyladěné směrnice. Vidíme každého z nás a každého zákazníka jako individualitu a tak také přistupujeme k naší spolupráci. Denní náplň každého z nás je velmi různorodá, protože našim partnerům pomáháme s celým ICT prostředím, s částmi sítě, či jen s cloudovými službami.

Součástí Tvojí činnosti bude příprava, konfigurace a nasazení různých serverových platforem (Fujitsu, DELL), diskových polí a implementace virtualizačních platforem Vmware i Microsoft Hyper-V v rámci projektu.



Co čekáme od tebe:

  • SŠ vzdělání IT zaměření (lze nahradit praxí – min. 3 roky)
  • Analytické a kreativní myšlení
  • Znalost systémů serverových stanic na administrátorské úrovni - různé verze OS a jejich programového vybavení
  • DNS, DHCP, AD, Clusters - zkušenosti podmínkou
  • Administrace serverů Windows v různých verzích
  • Administrace a správa Veeam B&R a principů zálohování
  • Administrace, konfigurace a správa služeb Microsoft Cloud (O365, D365, M365 a jiné)
  • Administrace emailových serverů, minimálně MS Exchange (on-premise, online), výhodou PostFix
  • Alespoň elementární znalost sítí a jejich principů



Bez čeho se v týmu neobejdeš:

  • Znalost anglického jazyka - slovem i písmem
  • Řidičský průkaz sk. B, jsme na cestách po celé ČR a výjimečně také v Rakousku či na Slovensku



Co Ti nabízíme:

Zajímavou práci v mladém a rozvíjejícím se kolektivu s možností vlastního rozvoje a kreativity.
Téměř neomezené pracovní a platové možnosti - vše záleží na každém z nás a čím do našeho týmu přispíváme.
Vlastní rozvržení pracovní náplně a času.

Samozřejmostí je mobilní telefon dle výběru, výkonný notebook, dobře vybavené "vlastní" služební vozidlo, stravenkový paušál a hlavně vstřícný přístup.

Kanceláře máme nyní v Brně, Mikulově nebo Českých Budějovicích, ale hlavním centrem všeho je Brno.



Termín nástupu:

Ihned nebo dle dohody

Nechte nám svůj životopis