Kariéra u nás - volné pozice
Specialista ICT technologií - technik L3 a presales konzultant
Co Tě u nás čeká:
Našim hlavním cílem je poskytnout vždy kvalitní, nadstandardní a srozumitelné služby s důrazem na vzájemnou dlouhotrvající důvěru mezi námi a našimi obchodními partnery.
Proto tě u nás rozhodně nečeká do puntíku definovaná pravidla, ani vyladěné směrnice. Vidíme každého z nás a každého zákazníka jako individualitu a tak také přistupujeme k naší spolupráci. Denní náplň každého z nás je velmi různorodá, protože našim partnerům pomáháme s celým ICT prostředím, s částmi sítě, či jen s cloudovými službami.
Součástí Tvojí činnosti bude příprava, konfigurace a nasazení různých serverových platforem (Fujitsu, DELL), diskových polí a implementace virtualizačních platforem Vmware i Microsoft Hyper-V v rámci projektu. Konfigurace platforem, komunikace se zákazníkem a externími dodavateli.
Co čekáme od tebe:
- VŠ nebo SŠ vzdělání v oboru IT (lze nahradit praxí – min. 6 let)
- Analytické a kreativní myšlení
- Návrh a následná obhajoba komplexně navrženého řešení na míru konkrétního zákazníka - vše v kooperaci s obchodním oddělením
- Znalost systémů serverových stanic na administrátorské úrovni - různé verze OS a jejich programového vybavení
- DNS, DHCP, AD, Clusters - zkušenosti podmínkou
- Administrace serverů Windows v různých verzích
- Administrace a správa vSAN
- Administrace a správa Veeam B&R a principů zálohování
- Administrace, konfigurace a správa služeb Microsoft Cloud (O365, D365, M365 a jiné)
- Administrace emailových serverů, minimálně MS Exchange (on-premise, online), výhodou PostFix
Tvoje velká výhoda (není však podmínkou):
- Administrace serverů Linux
Bez čeho se v týmu neobejdeš:
- Znalost anglického jazyka - slovem i písmem
- Řidičský průkaz sk. B, jsme na cestách po celé ČR a výjimečně také v Rakousku či na Slovensku
Co Ti nabízíme:
Zajímavou práci v mladém a rozvíjejícím se kolektivu s možností vlastního rozvoje a kreativity.
Téměř neomezené pracovní a platové možnosti - vše záleží na každém z nás.
Vlastní rozvržení pracovní náplně a času, včetně možnosti Home Office bez omezení.
Samozřejmostí je mobilní telefon dle výběru, výkonný notebook, dobře vybavené "vlastní" služební vozidlo, stravné a hlavně vstřícný přístup.
Kanceláře máme nyní v Brně, Mikulově nebo Českých Budějovicích, ale hlavním centrem všeho je Brno.
Termín nástupu:
Ihned nebo dle dohody
Aktivní kolega do L2 týmu
Co Tě u nás čeká:
Našim hlavním cílem je poskytnout vždy kvalitní, nadstandardní a srozumitelné služby s důrazem na vzájemnou dlouhotrvající důvěru mezi námi a našimi obchodními partnery.
Proto tě u nás rozhodně nečeká do puntíku definovaná pravidla, ani vyladěné směrnice. Vidíme každého z nás a každého zákazníka jako individualitu a tak také přistupujeme k naší spolupráci. Denní náplň každého z nás je velmi různorodá, protože našim partnerům pomáháme s celým ICT prostředím, s částmi sítě, či jen s cloudovými službami.
Součástí Tvojí činnosti bude příprava, konfigurace a nasazení různých serverových platforem (Fujitsu, DELL), diskových polí a implementace virtualizačních platforem Vmware i Microsoft Hyper-V v rámci projektu.
Co čekáme od tebe:
- SŠ vzdělání IT zaměření (lze nahradit praxí – min. 3 roky)
- Analytické a kreativní myšlení
- Znalost systémů serverových stanic na administrátorské úrovni - různé verze OS a jejich programového vybavení
- DNS, DHCP, AD, Clusters - zkušenosti podmínkou
- Administrace serverů Windows v různých verzích
- Administrace a správa Veeam B&R a principů zálohování
- Administrace, konfigurace a správa služeb Microsoft Cloud (O365, D365, M365 a jiné)
- Administrace emailových serverů, minimálně MS Exchange (on-premise, online), výhodou PostFix
- Alespoň elementární znalost sítí a jejich principů
Bez čeho se v týmu neobejdeš:
- Znalost anglického jazyka - slovem i písmem
- Řidičský průkaz sk. B, jsme na cestách po celé ČR a výjimečně také v Rakousku či na Slovensku
Co Ti nabízíme:
Zajímavou práci v mladém a rozvíjejícím se kolektivu s možností vlastního rozvoje a kreativity.
Téměř neomezené pracovní a platové možnosti - vše záleží na každém z nás a čím do našeho týmu přispíváme.
Vlastní rozvržení pracovní náplně a času.
Samozřejmostí je mobilní telefon dle výběru, výkonný notebook, dobře vybavené "vlastní" služební vozidlo, stravenkový paušál a hlavně vstřícný přístup.
Kanceláře máme nyní v Brně, Mikulově nebo Českých Budějovicích, ale hlavním centrem všeho je Brno.
Termín nástupu:
Ihned nebo dle dohody